Snowboard Kaskı ve Kayak Kaskı Nasıl Seçilir
Sayfa 1/13 12311 ... SonSon
130 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Snowboard Kaskı ve Kayak Kaskı Nasıl Seçilir

  1. #1

    Standart Snowboard Kaskı ve Kayak Kaskı Nasıl Seçilir

    Merhaba arkadaşlar.

    Work and travel ile amerikaya giden bi kaç arkadaşım var.Dönmelerine az bi zaman kaldı goggle ve snowboard kaskı getirtmeyi düşünüyorum.
    Şuanda amerikadaki bazı online mağazaları takip ediyorum kayak snowboard kaskı üzerine %50 ye kadar indirimler var. Anon,Oakley ve Visual Electric 3 tane goggle söyledim birde snowboard kaskı almak istiyorum fakat snowboard kaskı üzerine bilgim yok.

    Daha önce hiç araştırmamıştım zamanımda detaylı araştırma yapmak için az.Yardımcı olurmusunuz acaba?

    Kayak Snowboard Karkı alırken Nelere dikkat etmem lazım? Önerebileceğiniz snowboard kask modelleri var mı?
    Konu Emrah tarafından (10-08-2010 Saat 09:57 ) değiştirilmiştir. Sebep: google
    BURSA - ULUDAĞ

  2. #2

    Standart Cevap: Kask ve Goggle Alıcam Yardım

    bluetootlu olan kayak snowboard kaskı varmış onlardan aldır

  3. #3

    Standart Cevap: su an ne yapiyorsun? (kartutkusu'nu okumak disinda)

    Alıntı Bora_s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nasıl bi snowboard kaskı gerekiyor arkadaşlar. Ben en uygun SPX diye biliyorum ama oradakiler de beni biraz aşıyor sanırsam... Hem fiyat bakımından bi snowboard kaskına o kadar para vermek istemiyorum, hem de biraz profesyöneller içinmiş gibi duruyor. Kaç defa snowboard kasksız çıkıp indiğim oldu, gerçekten gerekli midir bu kask işi ?? Goggle'ı falan anlıyorum hadi, ama kask... :/

    http://www.spxshop.com/index.php?do=catalog/show2&p=211

    Bu arada yardımlarınız için teşekkürler. Tekrar geçmiş olsun diyorum :(
    eger snowboard yapacaksan korumalarını almalısın snowboard kaskı dizlik kıclık ve bileklık onemlı olanlarıdır internettende ucuz fıyata snowboard kaskı bulabılırsın bazen 2. el az kullanılmıs hatta kullanmamıs malzeme bıle bulablırsın .

    CARRERA KAYAK / SNOWBOARD KASKI #14591346 - sahibinden.com

    Sportland Online Spor Ürünler Satış

    Slalom Sport Kayak Snowboard Malzemeleri - Kasklar
    Konu karol tarafından (19-01-2010 Saat 21:40 ) değiştirilmiştir.
    gokhan kaan Erkan A rh(+) 1982 inş.muh. turizm
    almaty kazakhistan -
    Rossignol Contrast , oxygen , nidecker


    Siyah - Beyaz , Ölüm - Yaşam

  4. #4

    Standart Cevap: su an ne yapiyorsun? (kartutkusu'nu okumak disinda)

    aynı şekilde
    Konu Bora_s tarafından (19-01-2010 Saat 22:05 ) değiştirilmiştir.

  5. #5

    Standart Cevap: Kask Öneri - Tanıtım Topiği

    Bence impact shorts ( destekli şort ) snowobard yada kayak kaskı ndan daha bile önemli. Özellikle buzlanma varsa.
    Freerider

  6. #6

    Question Kask Önerisi

    Selam arkadaşlar,

    daha önceden geçirdiğim spor kazalarının verdiği tecrübeyle yeni başladığım snowboard için koruma ekipmanları almak istiyorum ve bu ekipmanlar içerisinde bana göre en önemli ekipman olan kask ile alışverişe başlayacağım.

    Bugün bağdat caddesindeki sport works mağazasında Blizzard marka bir snowboard kaskı denedim. ancak yeni olduğum ve piyasadaki markaların tamamını kalite - özellikle kalite, fiyat ikinci planda kalmakla birlikte tamamen gözardı edilen bir unsur değil maalesef - açısından değerlendirecek birikime sahip olmadığım için sizden snowboard kaskı marka önerisi bekliyorum.

    Veya satın alırken dikkat edilecek unsurlar nelerdir, hangi markalar güvenliğiyle ön plandadır gibi bilgiler verebilirseniz sevinirim. Malum, oldukça önemli bir konu snowboard kaskı ve bundan dolayı şansa bırakmak istemiyorum.

    Yardımcı olan ve fikir belirten arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
    Everyman Dies; NOT Everyman Really Lives...

  7. #7

    Standart Cevap: Kask Önerisi

    valla kayak kaskı yada snowboard kaskı için burton red, rossi, poc marka olabilir...

  8. #8

    Standart Cevap: Kask Önerisi

    Aslında bu konuyu bende merak ediyorum.

    Snowboard Kaskı kafada nasıl durmalı? Kaskın içine bere giyecek şekilde mi denemeliyiz yoksa direk kaskı giydiğimizde sorun yaşarmıyız ?

    Kafamızda ne kadar oynama payı olmalı ? Alırken nelere dikkat etmeliyiz, kilit kısmı nasıl olmalı ?

    Bunlar hep merak ettiğim şeyler bende yakın bir zamanda snowboard kaskı almayı düşünüyorum sezon sonu indirimlerinden.

  9. #9

    Standart Cevap: Kask Önerisi

    Goat Test #2: Ski/Snowboard Helmets | Backcountry.com from Backcountry.com

    boyle bir test var umarim yardimci olur. ben sezon basi spx ten 80 tl ye red trace snowboard kaskı aldim gayet memnunum. snowboard yaparken de kafamada bere falan giymiyorum. bu sezon iki defa kafami kirilmaktan korudu iyi ki almisim. Turlara katiliyorsaniz bossun snowboard kaskını inceleyin derim ne kadar yararli oldugunu anlarsiniz.
    in the name of ApheX Twin!

    Bjorn Leines
    Lashed FT
    Bent Metal Mortal
    http://www.youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0

  10. #10

    Standart Cevap: Kask Önerisi

    bereli giymeyi tercih ediyorum... o yüzden biraz büyük aldım... tabi kayak kaskı kafada oynuyorsa olmaz... alt klips bağlanınca sabit kalması gerekiyor...

Sayfa 1/13 12311 ... SonSon

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •